Kerékpárutat adtak át Dunakeszin
A bordó felfestésű új kerékpárút a 2-es főút Budapest felőli bevezető szakaszán, a Szent István úti csomópontnál...
A bordó felfestésű új kerékpárút a 2-es főút Budapest felőli bevezető szakaszán, a Szent István úti csomópontnál...
A Bringázz a munkába! kampány idén tavasszal már nyolcadik alkalommal mutatta meg, hogy a kerékpározás valós és egyre több közlekedő által választott alternatívája a közlekedésnek. A kampány egyre növekvő számú résztvevője is jelzi, hogy megtörtént az áttörés, mára a kerékpárral közlekedők a közlekedés egyenrangú résztvevői lettek.
Három évvel azután, hogy elindították a biciklibérlési rendszert, Párizs további erőfeszítéseket tesz azért, hogy kerékpáros-barát várossá váljon, a bicajos mennyországnak tartott Amszterdamhoz és Berlinhez hasonlóan.
Milyen helyi hatások, törekvések és döntések vezettek oda, hogy egyes nyugat-európai nagyvárosokban mára többen közlekednek két keréken, mint autóval vagy tömegközlekedéssel. Ennek járt utána a hvg.hu, bringás városok következnek.
A kerékpárosok kiskirályok a budapesti utakon, de előfordul, hogy csúcsidőben a biciklis utakon is torlódás alakul ki. Kétségtelen, az autóhoz képest így is szabadabb a városi bicajozás, de azért vannak pezsdítő alternatívák az urbánus kerekezésre is. Ilyen a görkorcsolya.
Ha lassú, akkor haszontalan, ha gyors, akkor meg életveszélyes. A Hamu és Feltámadás blog bebizonyítja, miért a roller a legfeleslegesebb közlekedési eszköz.
A brazil származású tervező, Gustavo Brenck kombinálta a hagyományos hátizsákot és a rollert, és egy könnyűszerkezetű...
Csakis női buszvezetői vannak egy városnak Argentínában, és nem véletlenül.
Critical Mass kerékpáros és babakocsis felvonulás indult szombaton 15 órakor a fővárosi Roosevelt térről.